Privacy Statement
Welke gegevens verzamelt RAAK Administratie & Advies?
RAAK Administratie & Advies vindt het belangrijk dat het voor jou duidelijk is welke persoonlijke gegevens worden verzameld en op welke manier deze gebruikt worden. Daarom houden wij ons aan de Nederlandse privacywetgeving, namelijk de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Dit privacybeleid is toepasselijk op alle persoonlijke gegevens die RAAK Administratie & Advies ontvangt van bezoekers van de website.
In het privacyreglement worden uitgangspunten en eisen gesteld die van belang zijn bij het opslaan, verlenen en behouden van persoonlijke gegevens. Alle persoonlijke gegevens van personen op deze website (zoals referenties en foto’s) zijn uitsluitend gepubliceerd, nadat de betreffende personen hier nadrukkelijk toestemming tot hebben verleend.
Wij adviseren je om het Privacybeleid grondig door te lezen en eventueel te bewaren voor je eigen administratie. RAAK Administratie & Advies, gevestigd aan Burgemeester Krollaan 2, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonlijke gegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.
Hoe ontvangt RAAK Administratie & Advies jouw persoonlijke gegevens?
RAAK Administratie & Advies verzamelt op de volgende manieren persoonlijke gegevens:
- Je gebruik maakt van de diensten van RAAK Administratie & Advies;
- Je een overeenkomst hebt met RAAK Administratie & Advies;
- Je contact opneemt met RAAK Administratie & Advies;
- Je het contactformulier op de website invult.
Welke persoonlijke gegevens verwerkt RAAK Administratie & Advies
RAAK Administratie & Advies verwerkt je persoonlijke gegevens doordat je gebruik maakt één van de diensten en/of omdat je deze gegevens zelf aan ons verstrekt. Hieronder vind je een overzicht van de persoonlijke gegevens die wij verwerken:
- Voor- en achternaam
- E-mailadres
Met welk doel verwerkt RAAK Administratie & Advies deze gegevens?
RAAK Administratie & Advies verzamelt niet meer persoonlijke gegevens dan nodig is voor een passende dienstverlening. Mocht je bepaalde persoonlijke gegevens niet willen delen, dan kan dat tot gevolg hebben dat RAAK Administratie & Advies de (gevraagde) diensten niet kan leveren. RAAK Administratie & Advies verwerkt jouw persoonlijke gegevens voor de volgende doelen:
- Het kunnen aanbieden van passende, individueel advies
- Dienstlevering: Door het aangaan van overeenkomst verzamelt en gebruikt RAAK Administratie & Advies de benodigde persoonlijke gegevens. Met als doel om een aanbod te doen, het tot stand komen en uitvoeren van een overeenkomst en/of het geven van een advies
- Je te kunnen e-mailen mocht dit nodig zijn om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
- Het sturen van relevante mails, gericht op de overeenkomst en/of diensten
- Je te informeren over wijzigingen van onze diensten en producten
- Om goederen en diensten bij je af te leveren
- Het voldoen aan wettelijke verplichtingen
Gebruikt RAAK Administratie & Advies cookies of dergelijke technieken?
RAAK Administratie & Advies gebruikt geen cookies of vergelijkbare technieken.
Hoe lang bewaart RAAK Administratie & Advies je persoonlijke gegevens?
RAAK Administratie & Advies bewaart je persoonlijke gegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor je gegevens worden verzameld. RAAK Administratie & Advies hanteert een termijn van 2 jaar na afloop van de overeenkomst. Vervolgens worden de persoonlijke gegevens vernietigd. De wet kan een andere bewaartermijn voorschrijven.
Mocht een ander bewaartermijn worden voorgeschreven, dan zal RAAK Administratie & Advies zich aan de voorgeschreven wettelijke bewaartermijn houden. In dat geval worden alleen specifieke persoonlijke gegevens gedurende de wettelijke bewaartermijn bewaard. Zodra de bewaartermijn van de gegevens is verstreken, worden de desbetreffende medische persoonlijke gegevens verwijderd, dit binnen een termijn van drie maanden.
Delen van persoonlijke gegevens met derden
RAAK Administratie & Advies deelt je persoonlijke gegevens uitsluitend als dit:
- Noodzakelijk is voor het uitvoeren van de overeenkomst en/of de levering van de diensten
- Je hiervoor toestemming hebt gegeven
- Dient te voldoen aan een wettelijke verplichting.
Het inzien, aanpassen of verwijderen van je gegevens
Bij RAAK Administratie & Advies heb je de volgende rechten:
- Het inzien van je persoonlijke gegevens
- Het corrigeren en/of verwijderen van je persoonlijke gegevens.
- Je hebt het recht om je eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken
- Je hebt het recht bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonlijke gegevens
- Je hebt het recht op gegevensoverdraagbaarheid.
- Je kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van je persoonlijke gegevens of verzoek tot intrekking van je toestemming of bezwaar op de verwerking van jouw persoonlijke gegevens sturen naar ruud@raakadministratie.nl We reageren zo snel mogelijk, maar altijd binnen vier weken, op jouw verzoek.
Hoe RAAK Administratie & Advies je persoonlijke gegevens beveiligt
RAAK Administratie & Advies neemt de bescherming van jouw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan.
Zo maken wij gebruik van:
- Up to date beveiligingssoftware, zoals een virusscanner en firewall
- Gesloten opbergruimtes
- Als jij het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op met onze klantenservice of via ruud@raakadministratie.nl
Aanpassingen en inwerkingtreding van dit privacybeleid
Aanpassingen aan dit beleid worden aangebracht door RAAK Administratie & Advies.
Dit beleid is per 21 maart 2023 in werking getreden.
Laatst gewijzigd: 21 maart 2023
Welke gegevens verzamelt RAAK Administratie & Advies?
RAAK Administratie & Advies vindt het belangrijk dat het voor jou duidelijk is welke persoonlijke gegevens worden verzameld en op welke manier deze gebruikt worden. Daarom houden wij ons aan de Nederlandse privacywetgeving, namelijk de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Dit privacybeleid is toepasselijk op alle persoonlijke gegevens die RAAK Administratie & Advies ontvangt van bezoekers van de website.
In het privacyreglement worden uitgangspunten en eisen gesteld die van belang zijn bij het opslaan, verlenen en behouden van persoonlijke gegevens. Alle persoonlijke gegevens van personen op deze website (zoals referenties en foto’s) zijn uitsluitend gepubliceerd, nadat de betreffende personen hier nadrukkelijk toestemming tot hebben verleend.
Wij adviseren je om het Privacybeleid grondig door te lezen en eventueel te bewaren voor je eigen administratie. RAAK Administratie & Advies, gevestigd aan Burgemeester Krollaan 2, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonlijke gegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.
Hoe ontvangt RAAK Administratie & Advies jouw persoonlijke gegevens?
RAAK Administratie & Advies verzamelt op de volgende manieren persoonlijke gegevens:
- Je gebruik maakt van de diensten van RAAK Administratie & Advies;
- Je een overeenkomst hebt met RAAK Administratie & Advies;
- Je contact opneemt met RAAK Administratie & Advies;
- Je het contactformulier op de website invult.
Welke persoonlijke gegevens verwerkt RAAK Administratie & Advies
RAAK Administratie & Advies verwerkt je persoonlijke gegevens doordat je gebruik maakt één van de diensten en/of omdat je deze gegevens zelf aan ons verstrekt. Hieronder vind je een overzicht van de persoonlijke gegevens die wij verwerken:
- Voor- en achternaam
- E-mailadres
Met welk doel verwerkt RAAK Administratie & Advies deze gegevens?
RAAK Administratie & Advies verzamelt niet meer persoonlijke gegevens dan nodig is voor een passende dienstverlening. Mocht je bepaalde persoonlijke gegevens niet willen delen, dan kan dat tot gevolg hebben dat RAAK Administratie & Advies de (gevraagde) diensten niet kan leveren. RAAK Administratie & Advies verwerkt jouw persoonlijke gegevens voor de volgende doelen:
- Het kunnen aanbieden van passende, individueel advies
- Dienstlevering: Door het aangaan van overeenkomst verzamelt en gebruikt RAAK Administratie & Advies de benodigde persoonlijke gegevens. Met als doel om een aanbod te doen, het tot stand komen en uitvoeren van een overeenkomst en/of het geven van een advies
- Je te kunnen e-mailen mocht dit nodig zijn om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
- Het sturen van relevante mails, gericht op de overeenkomst en/of diensten
- Je te informeren over wijzigingen van onze diensten en producten
- Om goederen en diensten bij je af te leveren
- Het voldoen aan wettelijke verplichtingen
Gebruikt RAAK Administratie & Advies cookies of dergelijke technieken?
RAAK Administratie & Advies gebruikt geen cookies of vergelijkbare technieken.
Hoe lang bewaart RAAK Administratie & Advies je persoonlijke gegevens?
RAAK Administratie & Advies bewaart je persoonlijke gegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor je gegevens worden verzameld. RAAK Administratie & Advies hanteert een termijn van 2 jaar na afloop van de overeenkomst. Vervolgens worden de persoonlijke gegevens vernietigd. De wet kan een andere bewaartermijn voorschrijven.
Mocht een ander bewaartermijn worden voorgeschreven, dan zal RAAK Administratie & Advies zich aan de voorgeschreven wettelijke bewaartermijn houden. In dat geval worden alleen specifieke persoonlijke gegevens gedurende de wettelijke bewaartermijn bewaard. Zodra de bewaartermijn van de gegevens is verstreken, worden de desbetreffende medische persoonlijke gegevens verwijderd, dit binnen een termijn van drie maanden.
Delen van persoonlijke gegevens met derden
RAAK Administratie & Advies deelt je persoonlijke gegevens uitsluitend als dit:
- Noodzakelijk is voor het uitvoeren van de overeenkomst en/of de levering van de diensten
- Je hiervoor toestemming hebt gegeven
- Dient te voldoen aan een wettelijke verplichting.
Het inzien, aanpassen of verwijderen van je gegevens
Bij RAAK Administratie & Advies heb je de volgende rechten:
- Het inzien van je persoonlijke gegevens
- Het corrigeren en/of verwijderen van je persoonlijke gegevens.
- Je hebt het recht om je eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken
- Je hebt het recht bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonlijke gegevens
- Je hebt het recht op gegevensoverdraagbaarheid.
- Je kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van je persoonlijke gegevens of verzoek tot intrekking van je toestemming of bezwaar op de verwerking van jouw persoonlijke gegevens sturen naar ruud@raakadministratie.nl We reageren zo snel mogelijk, maar altijd binnen vier weken, op jouw verzoek.
Hoe RAAK Administratie & Advies je persoonlijke gegevens beveiligt
RAAK Administratie & Advies neemt de bescherming van jouw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan.
Zo maken wij gebruik van:
- Up to date beveiligingssoftware, zoals een virusscanner en firewall
- Gesloten opbergruimtes
- Als jij het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op met onze klantenservice of via ruud@raakadministratie.nl
Aanpassingen en inwerkingtreding van dit privacybeleid
Aanpassingen aan dit beleid worden aangebracht door RAAK Administratie & Advies.
Dit beleid is per 21 maart 2023 in werking getreden.
Laatst gewijzigd: 21 maart 2023
Met vriendelijke groet,
Ruud de Kort
Jouw Persoonlijke Adviseur